naar Reeuwijk - Reisverslag uit Platteweg, Nederland van familie heijstraten - WaarBenJij.nu naar Reeuwijk - Reisverslag uit Platteweg, Nederland van familie heijstraten - WaarBenJij.nu

naar Reeuwijk

Blijf op de hoogte en volg familie

01 Juli 2013 | Nederland, Platteweg

Ons huis is verhuurd per 1 juli. Dus dat werd inpakken in de hoogste versnelling en als een witte tornado door het huis heen. Onze reisbagage is compact ca 12 kg voor ons en 8 kg voor de jongens maar wat een lading aan spullen hebben we voor die laatste maand!
afijn 1 juli zijn we verhuisd

• 08 Juli 2013 - 14:50

Wemmy:

Leuk leuk leuk.......globetrotters......weet nog niet of ik kom op jullie feestje, zelf een beetje in de lappenmand. Wens jullie een goede reis en ik ga jullie volgen via dit medium!

• 24 Juli 2013 - 09:30

Cora:

Mooi afscheidsfeest, en boffen met zo'n mooi weer. enne, die krat terug had niet gehoeven hoor!
    Ik heb zelf tijdens mijn reis naar Santiago gemerkt hoe leuk dit medium is. Zo fijn om op deze manier contact te houden.
    Weet niet of we jullie nog gaan zien. 1 augustus is nu wel heel dichtbij.
    Heel veel genieten. Het is ongelooflijk dapper, inspirerend bijzonder wat jullie gaan doen!
    groet,
    cora