op schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van familie heijstraten - WaarBenJij.nu op schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van familie heijstraten - WaarBenJij.nu

op schiphol

Blijf op de hoogte en volg familie

01 Augustus 2013 | Nederland, Schiphol

De laatste loodjes. Het op het nippertje visum voor VS (sandra bedankt), het uitzwaaien in Reeuwijk, de ronde door Gouda (was bij R&S, overtollig naar Turfmarkt, sleutels bij P&P, bagage bij R&M, auto bij D&V), printen, scannen. Overal even een afscheidsdrankje! Een afscheidsetentje bij de indiër op de lange tiendeweg. Slapen bij rolf en maud en ook door hun gebracht.

• 01 Augustus 2013 - 08:03

Elly Meijer-van Den Heerik:

Have fun !
    Grz Elly

• 01 Augustus 2013 - 08:53

Marloes:

Een hele fijne expierence gewenst! Kom allen weer gezond en met een enorme ervaring rijker weer thuis. Hoop jullie dan allemaal weer te zien.
    Liefs
    Marloes

• 01 Augustus 2013 - 13:04

DMP:

Gaaaaaaf, heel veel avontuur! Liefs vanuit de zonnige Ardennen
    DMP

• 03 Augustus 2013 - 00:51

Sandra Giacomo Lorenzo:

Hee lieve mensen, ons eerste nachtje in jullie huisje! Ik mis mijn tuinvrouw wel. Heb de ringslang gehoord en de uil. Dank voor alle spullen en eten. Chocolade in overvloed! Jullie zijn in Jamaica.. Erik, laat de rust over je komen en geniet. Dikke omhelzing van ons drie. Xxx

• 03 Augustus 2013 - 00:51

Sandra Giacomo Lorenzo: