de laatste week - Reisverslag uit Platteweg, Nederland van familie heijstraten - WaarBenJij.nu de laatste week - Reisverslag uit Platteweg, Nederland van familie heijstraten - WaarBenJij.nu

de laatste week

Blijf op de hoogte en volg familie

24 Juli 2013 | Nederland, Platteweg

Nog een week en dan vertrekken we. Hadden we nog geen tickets binnen.....

Afgelopen tijd nog even het volgende gebeurt/gedaan:
Boaz heeft zijn overgangsbewijs voor HAVO 2 op zak (Thanks to Heppiehuiswerk), verjaardag met vrienden gevierd, oneindig veel LoL gespeeld en nieuwe school bezocht.
Tikal heeft Junior redder 3 examen gehaald, gitaar uitvoering gehad met basgitaar, elektrische gitaar en drum!, verjaardag annex afscheidsfeestje basisschool gehad en de eind musical opgevoerd.
Samen gelukkig ook te vinden op de trampoline en zwemmend of drijvend op de Reeuwijkse plassen. Nu in Frankrijk met Pim volgende week in Wijk bij Duurstede......

Erik en Karin waren druk met de laatste afhandelingen van Tapas, werk, administratie en boekhouding. In Reeuwijk iets te veel gedaan althans te veel voor onze ruggen. Maar daar helpt Tineke ons vanaf met massage! De laatste afspraken met jullie in Nederland, waaronder ons afscheidsfeest in de Naaierstraat (300 sateetjes (thanks!) ruim 150 biertjes, 60 kg ijsklontjes, zeker 46 flessen wijn en een wat fris, water en versnaperingen), gisteren nog even naar delft voor afscheid.
De laatste medicamenten en vaccinaties zijn geregeld. Nog even de laatste klusjes, zouden we dan toch echt klaar zijn.............?

• 24 Juli 2013 - 13:30

Judith Hora:

Was een reuze gezellig afscheidsfeest! Wens jullie alvast een geweldige reis !

• 24 Juli 2013 - 22:03

Ingeborg:

Ben reuze benieuwd naar jullie reisverhalen . Liefs Ingeborg

• 13 Augustus 2013 - 19:35

Inge:

Ook een stukje reisverslag:
    Fijn dat we (Karin, Inge en Tamar) vrijdag 26 juli nog even hebben kunnen lunchen bij Werk aan het Spoel te Culemborg (een aanrader!). Even op een relaxte manier tijd voor elkaar.
    Vervolgens startte 28 juli de de logeerpartij van Boaz en Tikal met een gezamenlijk pizza etentje. We zijn daarna met Boaz en Tikal het water op geweest tot het bijna donker was.