hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van familie heijstraten - WaarBenJij.nu hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van familie heijstraten - WaarBenJij.nu

hanoi

Door: erik

Blijf op de hoogte en volg familie

09 Augustus 2005 | Vietnam, Hanoi

Hoi liefjes,

Karin vertrokken, de eerste avond gelijk al moeilijk. Het verkeer in Hanoi is een gekkenhuis, het is al moeilijk genoeg om er zelf levend doorheen te komen laat staan met 2 dreutels bij je.

De volgende ochtend om 7.30 uur met een bus naar Ha Long Bay, 3 uur, de jongens zijn nog moe en dus wat moeilijker te hanteren. Aangemonsterd op een mooie boot met luxe slaapkamers (met eigen badkamertje) gezamelijk met 12 andere buitenlanders. Bij het gezelschap zit een Oosterijks gezin met een zoon van 20 en dochter van 18. Deze lui hebben toen de kinderen 3 en 5 waren een half jaar door Azie gereisd. We hebben een leuk kontakt met de hele groep.

Een paar uur gevaren door een landschap van krijtrotsen. 2 Grotten bezocht en nog even in het niet al te schone water gezwommen. 's Avonds goed gegeten en de jongens vroeg afgedraaid naar bed gebracht. De volgende dag nog een paar uur gevaren en terug naar Hanoi.

2 dagen in Hanoi rondgewandeld en vanavond bij de hoteleigenarese thuis gegeten. Zo met de taxi naar het station en dan met de nachttrein naar Hue.

Groetjes en kusjes,
Erik, Boaz en Tikal